حکومت بی ناموش

۱۳۸۶ اسفند ۶, دوشنبه







او
يزدان پاک
درود بر ملت مبارز و شجاع ايران
در آستانه سی امين سال حضور ديو بر عرصه سياسی کشور و حاکميت ضحاک عرب و حرام دين ِ شيطان آفرين ِ حکومت جمهوری اسلامی قرار گرفته ايم .
سی سال است که رژيم منفور و ضد الهی و ضد مردمی‌ی مسلط بر ايران از بين مردم بی رگ و ريشه ، افرادی را برای تجاوز و سرکوب ملت ايران تربيت کرده است و سرپرستی‌ی ارگان های مملکتی را به اين حراميان بی تبار و خارجی زاده سپرده است .
پيام رهبران ايران به همه مردمی که بخواهند با حکومت و بر مردم باشند اين بوده است که در محدوده حضور ، هر کس بر هر صندلی عهده دار امور کل کشور است ، يعنی اگر با يک سپور و دربان در حيطه حاکميت خودش در هر موضوعی مخالفت کنی ، آن دست پرورده جز در حد مقام عظمای رهبری ، اراده و اختيار ِ مال و جان و ناموس ملت را در اختيار دارد و اين حکم تا بالاترين درجات حکومتی ، قضاوتی جاری و ساری است و سينه ملت ايران مخزن الاسرار تجاوزات رژيم منفور ضحاکی است .
اين کوچکترين خدمتگزار ملت ايران ، از همه کسانی که در عصر فساد و تباهی و تسخير کشور بدست بيگانه زادگان و خارجی زادگان ، با توجه به سرکوب وحشيانه و خارج از اصول اين حراميان بی دين ، در زير سايه خفقان و رعب و وحشت ، فرياد حق طلبی و نجات کشور از دست آخونديسم و بازماندگان وارداتی‌ی قوم پليد بنی اسرائيل و حرامزادگان مبلغ که در جايگزينی‌ی ديوا در لباس « الله » توانستند ازيک کشور متمدن و پيشرفته ، مردمی وحشی و عقب مانده ، که همه مردم اصيل ايران شاهد حضورشان در عرصه های خدمت به شيطان بوده و هستند و در کلانتری ها و مراکز بسيج و ادارات تابعه‌ی حکومت ظلم از عمله و اکره ، قجر زاده از نطفه های حرام که اکثرا از نزديکان شخص خمينی ، اين خودفروخته به دشمن و داماد بزرگ خاندان قجری در ايران می باشند ، با اين افراد برخورد نزديک داشته اند .
خمينی در روزی که از سرکار خانم فخر ايران « بتول » خواستگاری می کرد به پدر زن عزيز و بزرگان طائفه قاجار قول داد که بدون اجازه آنان آب هم نخورد و چنان کرد که حکومت انگليس به قصد کشتار ملت ايران در حد نصف ، که نصف باقی مانده هم لاشه های بی خاصيت و خواسته ای باشند که تحت زعامت انگليس در کشور زندگی کنند و جز به افيون نيانديشند ، برنامه ريزی کرده بود و خمينی بصورت احسن اين برنامه را در اين کشور پياده کرد . به هر حال سادات ايرانی می دانند که از تبار اعراب هستند و کمتر در بين ايشان مردمی ايرانی صفت و ايرانی تبار ظاهر شده است و يا اصلا در تاريخ ملت ايران از ناحيه اين خارجی زادگان ، خدمت به ايران بروز نکرده و همه عمر اين حرامزادگان از کنيزان بغارت رفته ايرانی ، در خدمت عربيت و تبديل خصلت های ايرانی به خصلت های پليد عربی بوده و هستند و بعد از اين هم خواهند بود .
حرکت بزرگ و مردمی‌ی روز چهارم اسفند هزاروسيصد و هشتاد شش در غرب تهران ، که فيلم های آن به برکت حضور ايرانيان اصيل و غيرتمند صادقيه و همه کسانی که در آن ساعت در آن نقطه از شهر حضور داشتند و در برابر آدم ربائی‌ی خودفروختگان به اعراب در لباس نيروی انتظامی که قصد ربودن دختر ديگری از نواميس ملت ايران را داشتند ايستادگی کردند و کمر حرامزادگان را شکستند .
شايد امروز مردم دنيا ندانند که هنوز صدای بابک دادبخش اين زندانی‌ی ايرانی و اسير اعراب در زندان های متعدد و مختلف و مخفی که حتی از ديد رهبران نظام و راسای قوه قضائيه که در راس آن يک عرب تبار ، عرب پرورده بنام شاهرودی ، هم مخفی نگه داشته می شوند . البته پيروزمندان عرب بعد از ورود خمينی به ايران ، برای يکديگر تره هم خورد نمی کنند و در ميان غاصبان فرقی بين رئيس قوه قضائيه و آن دربان شهرداری که مردم را می آزارد نيست و همه اين حراميان بر فساد يکديگر تسلط کامل دارند و شاهد هستيد که دائم يکديگر را تهديد به افشای حقائق پشت پرده از غارت اموال ، جان ها و نواميس ملت ايران می کنند .
بار ديگر به همه مردم بزرگوار و با غيرت ايران عرض می کنم که اخبار به گوش مردم نمی رسد و با توجه به سال ها مبارزه بزرگان ايران بر عليه ظلم و فساد رهبری اين عرب پليد ضحاک صفت ، مردم از هيچ چيز خبر ندارند و در چنبره ِ روز مره گی ها گرفتارند . امروز همه دهات و شهرهای کوچک و بزرگ همه درآمد خود را صرف تهيه موادی می کنند تا با استعمال آن بتوانند بخوابند و گذر زندگی را حس نکنند .
در کارگاه های کوچک و بزرگ در مناطق صنعتی و کارگری ، مصرف مواد مخدر بيداد می کند . هنرمندان کشور که شاهد خدمات بی شائبه شان به دشمن هستيد از شعرا و نويسندگان و هنرپيشگان و خوانندگان در همه عرصه ها ، معتادينی هستند که دماعشان را بگيری جانشان در می رود ، اما بدليل وابستگی به مواد مخدر بايد در خدمت اهداف اعراب باشند که بودند و هستند و امثال ( سيد حسن حسينی ) اين عرب لقمه حرام خورده و سقط شده و به جهنم رفته ، که در سمت استادیِ دانشگاه به تخريب افکار جوانان ايران مشغول بوده و مردم را به مرده پرستی و جهل و در حقيقت به عرب پرستی سوق میداده است بسيارند .
برای کوتاهی کلام بعد از سپاس و تشکر از جوانان برومندی که همه چشم و اميد ، پدران و مادران اسيرشان به دست اعراب ، به آنان است ، تشکر از فريب خوردگان ايرانی که راه خود را از حرامزادگان عرب تبار جدا کرده و بدامان ملت بازمی گردند ، اعلام می کنم ، بيرون ريختن مشتی عرب حرامزاده از اين کشور و يا گرفتن انتقام هزاروچهارصد سال تسلط و تجاوز از دشمنان ايران ، نياز به جان بازی و اسارت نيست . ما مردم با فرهنگ و بينشی هستيم که هميشه دشمنان را با تق تق دست از کشور بيرون رانده ايم و بار ديگر هم موفق خواهيم شد تا با نابود کردن حراميان ، کشور را از دشمن پاک کنيم . تنها از شما انتظار دارم اخبار را به گوش مردم ايران برسانيد . آرزو می کنم که در کوی و برزن و همه مراکز عمومی و خصوصی صحبت از نجات کشور باشد و زنده شدن ايران و ايرانی در کشور عرب زده باشیم و قبل از اين که مرگ بسراغمان آيد ، شاهد نابودی هرچه عربيت و لجنيت در کشور بزرگ کوروش باشیم .



ياحق
استاد علامه بهمن آبادی



فيلم اميد بخش دفاع ملت ايران از ناموس را در اينجا ببينيد .



..



.



.



.







Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.