رهجويان گمنام

۱۳۸۶ دی ۸, شنبه

رهجويان گمنام انجمن زنان و مردانی است که از تأثير ذهن بر روان خویش آزرده اند و می خواهند بکمک یکدیگر بر اين بيماری‌ی زشت روانی که عجز در برابر ذهن نامیده شده است غلبه کنند .
دوستداران انجمن رهجويان گمنام در افشای صورت پوشيده ذهن خود بی پروا عمل کرده و بيان بی نقاب فرمان های ذهنی را بر پوشيدن آن ترجيح می دارد । دوستان انجمن تجارب خويش را در اختيار ديگر دوستان می گذارند و میدانند که ما در اختيار گذاشتن آن چه که داريم می توانيم آن را حفظ کنیم .
زیر نظر استاد علامه بهمن آبادی
بدون ادعایی رهبری

1 نظرات:

او
بنام حق
درود بر شما و درود بر کاوه .
دوست عزيز و همراه بلند همت مردان رهائی بخش . مردانی که از عصر خود پيش تر هستند و در دوره خود غريب و بی کس . باميد روز روشنائی و بيداری مردم خود بخواب زده ايرانی در سراسر جهان . يادمان نرود که از هر تخم برخاست هفتاد تخم . روزی جمهوری اسلامی اولين گلوله ضد مردمی را شليک کرد قبر خود را کند و تعجب کردم از رهبرانی که مدعی شرکت در انقلاب قبل از 57 بودند و نفهميدند که دشمن حکومت ها چه افکاری و عقائدی هستند و اين دشمنان خدا و خلق و نفوذ کننده ها در صفوف متحد مردم برای تفرقه و حکومت در همراهی با شيطان تا آن جا رفتند که سيد علی خامنه ای شد رهبر ! امروز هم اگر مواظب نفوذی ها نباشيم ، شايد بار ديگر نيز خون بهای انقلاب را به زباله دان تاريخ حواله کرديم و با تکرار انقلابات به دنيای پيش رو و مترقی فهمانديم ما مردمی ضد قوانين اجتماعی هستيم و حکومت هائی که انتخاب می کنيم در خدمت اجانب و بيگانگان قرار دارند . مرگ بر عرب و عرب پرست و عرب نژاد . روز رهائی ايران از فساد روز بيرون ريختن کلمات عربی و فاسد از زبان بزرگ پارسی است . يادمان نرود که خدمت به کشور فقط در گرو پالايش زبان فارسی است و بس .مرگ بر وطن فروشانی که اسلام را موجد خدمت به ايران معرفی کردند .

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.